Anasayfa


Diyet içeceklere Dikkat edin! PDF Yazdır E-posta

ABD'de yapılan araştırmaya göre, diyet içecekler bilinenin aksine şişmanlatıyor. "Nasıl olsa kilo aldırmaz" diyerek daha fazla tüketiliyorlar.

Diyet içecekler zayıflatmıyor!

 

ABD'nin Teksas Üniversitesi Bilim Merkezi tarafından yapılan bir çalışma diyet içeceklerin zayıflamaya yardımcı olduğu tezini çürütüyor. New York'ta bulunan bir grup obez üzerinde yapılan çalışmada diyet içecekler bir süre için normalleriyle değiştirildi. Sonuçlar normal soda içmeye başlayan obezlerin kilolarında bir değişme olmadığını gösterdi. Bilim adamları bunun nedenini diyet içecek kullanan kişinin kendisini zayıflattığına dair oluşan psikolojik etkiyle daha fazla yemek yemesine bağlıyor...

 

Kaynak: diyetform.com

 
Sonraki >


Anasayfa | Beslenme | Diyet Türleri | Nasıl Zayıflayabilirim | Vejetaryen | Diyet ve Sağlık | Haberler | Arama | İletişim

Bu sitedeki içerikler geneldir, kisisel teshis ya da tedavi yönteminin seçimi için dogrudan kullanilmamalidir. Sitemizdeki içerik kullaniciyi bilgilendirmeye yönelik olarak hazirlanmistir, bu sitedeki bilgiler sizin özel saglik durumunuz için kullanilamaz. Bu kaynaktan yola çikarak, ilaç tedavisine baslanmasi ya da mevcut ilaç tedavisinin degistirilmesi kesinlikte tavsiye edilmez.