Glikoz bebeğin cinsiyetini etkiliyor PDF Yazdır E-posta

İngiltere'deki Exeter Üniversitesi'nden Fiona Mathews ve ekibi, annenin beslenme şekli ve bebeğin cinsiyeti arasındaki ilişkiyi araştırdı. Araştırmada 740 hamilenin, gebelikten önce ve gebelik sırasındaki beslenme alışkanlıkları incelendi. Enerji desteğini en fazla alan kadınların yüzde 56'sının erkek, en az alanların yüzde 45'inin ise kız bebek dünyaya getirdiği görüldü. Araştırma; kahvaltıda tahıl tüketimi ve potasyum, kalsiyum, C, E ve B12 vitaminleri bakımından zengin bir beslenmenin erkek çocuk doğurma arasında güçlendirdiğini gösterdi. Kahvaltı alışkanlığının gelişmiş ülkelerde neredeyse ortadan kalktığını söyleyen araştırmacılar, bunun glikoz seviyesini ve dolayısıyla erkek bebek doğurma olasılığını düşürebileceğini dile getirdi.


Kaynak: sabah.com.tr

 
< Önceki   Sonraki >


Anasayfa | Beslenme | Diyet Türleri | Nasıl Zayıflayabilirim | Vejetaryen | Diyet ve Sağlık | Haberler | Arama | İletişim

Bu sitedeki içerikler geneldir, kisisel teshis ya da tedavi yönteminin seçimi için dogrudan kullanilmamalidir. Sitemizdeki içerik kullaniciyi bilgilendirmeye yönelik olarak hazirlanmistir, bu sitedeki bilgiler sizin özel saglik durumunuz için kullanilamaz. Bu kaynaktan yola çikarak, ilaç tedavisine baslanmasi ya da mevcut ilaç tedavisinin degistirilmesi kesinlikte tavsiye edilmez.